Luna februarie ne-a adus la Alba Iulia, unde, împreună cu Primăria Alba Iulia am lansat cel mai nou produs din portofoliul Jidvei, Vinul Cetății.
Vinul Cetății este un produs co-branded destinat exclusiv turismului și industriei ospitalității.
Un vin aparte, falnic, întocmai ca zidurile cetății, Vinul Cetății răsare din soiul Rhine Riesling și concentrează arome dintre cele mai distincte, elegante, cu note citrice, dintre care se remarcă cele de grapefruit. Vinul Cetății deschide un nou univers de explorat, o nouă lume în care consumatorul descoperă un vin măreț, un vin curat și sănătos, un vin care reprezintă cu cinste frumoasele ziduri ale marii Cetății Alba Carolina.
“Dincolo de faptul că e un vin nu doar bun, ci excepțional – și zic asta „pe gustate”- e un produs de marketing, dacă vreți, care completează tot ce s-a făcut în ultimii ani pentru promovarea Cetății. La drept vorbind, nu poți să rămâi la infinit în era magneților de frigider, iar turistul care vine în Cetate a evoluat și el, vrea altceva, mai elevat, mai profund și mai reprezentativ. Altfel se întoarce acasă sau la prieteni cu un vin de colecție, care spune o poveste despre locul în care a fost, decât cu “tradiționalul” magnet. Plus că, dacă tot am facut comparația cu magneții, vinul poate magnetiza și el, dar într-un fel mult mai interesant”, a afirmat Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia.
„Pentru noi este o asociere onorantă și rodnică, în care Jidvei suprapune peste trăinicia și istoria acestei Cetăți, o licoare care spune totul despre posibilitățile zonei din care provine și caracterul deosebit al celor care îl produc. Chiar și numai privind harta, Alba Iulia a fost mereu foarte aproape de Jidvei, cu atât mai mult cu cât în ultimii ani, Alba Iulia și Cetatea s-au identificat în foarte multe ocazii cu compania Jidvei. Nu e doar o simplă etichetă pe care o punem pe o sticlă, e felul nostru de a contribui la recunoașterea și promovarea celei mai mari și mai frumoase cetăți din această parte a Europei”, a completat Claudiu Necșulescu.