Odată cu extinderea portofoliului de produse cu un brand premium și fresh, care se adresează consumatorului tânăr, Jidvei lansează un concurs adresat exclusiv studenților de la Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” din București: realizarea identității vizuale pentru noul produs.
Concursul se desfășoară în perioada 11 ianuarie-14 martie 2018, având șase premii în valoare totală de 2.000 Euro.
Participanții se pot înscrie până cel târziu 28 februarie 2018, ora 17:00, prin completarea Formularului de înscriere disponibil aici și trimiterea acestuia la adresa de e-mail comunicare@www.jidvei.ro. De asemenea, participanții trebuie să își înregistreze portofoliul de creație la secretariatul Facultății de Arhitectură de Interior. Portofoliul conține materialele ce compun identitatea noului produs Jidvei: prezentare concept identitate produs nou, master etichete (etichetă şi contraetichetă) și master capișon.
Unic în România, Petit Manseng este un soi cu boabe mici și pieliță groasă, având randament scăzut de must. Autorizat în regiunile Toscana și Sicilia din Italia și în regiunea Bască din Spania, mediul prielnic pentru plantare s-a găsit în Australia și SUA. Astăzi, este sub observație în provincia Bolzano, precum și în Podgoria Târnave, Jidvei. Vinul obținut din Petit Manseng are note de fructe tropicale (mango, ananas și guava), flori și condimente dulci, și uneori accente de ceară de albine, banană și nucă de cocos.
Mai multe detalii referitoare la concurs sunt disponibile în Brief și Regulament.
Kit-ul concursului se poate descărca de aici.