fbpx

Jidvei este pentru a doua oară Superbrand

În cadrul celei de-a XI-a ediții a Galei Superbrands, desfășurată în data de 25 februarie 2020, au fost desemnate cele mai puternice branduri din România. Grupul Jidvei a devenit pentru a doua oară Superbrand, acest fapt subliniind, încă o dată, că poveștile de succes se scriu cu pasiune, dedicare și curaj.

Din 1999, Grupul Jidvei a investit constant în restructurarea plantațiilor de viță-de-vie, extinderea suprafeței prin înființarea de plantații noi, modernizarea cramelor existente, construcția unora noi și, nu în ultimul rând, în achiziția de echipamente și tehnologii de ultimă oră. Orientarea către calitate și performanță a făcut ca Jidvei să fie în prezent cel mai mare producător de vinuri cu Denumire de Origine Controlată (DOC) din țară, având în portofoliu peste 59 de produse – vinuri liniștite, vinuri spumante, vinars și must. În anul 2019, Jidvei a sărbătorit 20 de ani de la înființarea companiei după privatizarea fostei IAS omonime. Două decenii în care respectul pentru arta vinului, pentru tradiție și pentru comunitate au transformat o afacere de familie într-un Superbrand.

„Jidvei este o companie 100% românească și, de peste 20 de ani, este o afacere de familie, eu și sora mea, Maria Necșulescu, reprezentând a treia generație care duce mai departe povestea viticulturii moderne din Valea Târnavelor. Cu 2.500 de hectare de viță-de-vie, suntem cel mai mare producător de vin din România și avem cea mai mare plantație viticolă într-un singur areal, cu proprietar unic, din Europa. Suntem foarte mândri să primim pentru a doua oară această distincție și care ne dă încrederea că suntem percepuți de consumatorii de vinuri ca un Superbrand românesc, ca un Super-producător de vinuri”, a spus Ana Necșulescu, Maketing Manager Jidvei, în cadrul Galei Superbrands.

Statutul de Superbrand întărește poziția brandului, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii și furnizorii că este cel mai bun brand din categorie. În urma rezultatelor unei cercetări de piață, care presupune feedback din partea consumatorilor, sunt identificate cele mai putenice branduri la nivel local. Ulterior, rezultatele sunt prezentate Consiliul oragnizației, format din 27 de profesioniți recunoscuți în mediul de afarceri – specialiști în marketing, comunicare și administrarea afacerilor, reprezentanți de renume ai mass-media din zona de business. Doar brandurile care sunt apreciate de Consiliu și validate de rezulatele cercetării de piață sunt eligibile pentru statutul de Superbrand și invitate să se alăture programului și să prezinte povestea lor de succes în Cărțile Superbrands. Prin programele pe care le desfășoară în 88 de țări, Superbrands celebrează brandurile de succes și premiază reputația, identificând cele mai puternice branduri locale.

Mai multe despre povestea Jidvei puteți citi aici.

0
Coș de cumpărături