JIDVEI continuă campania corporate începută anul trecut cu un mesaj puternic destinat producătorilor români care susțin comunități întregi și consumatorilor care aleg produsele acestora. Campania cu mesajul „Pe primul loc e România” este o declinare firească a campaniei „Primul loc e doar primul pas”, lansată anul trecut. Date fiind evenimentele cu totul excepționale pe care le trăim, mesajul campaniei are o încărcătură emoțională deosebită, pentru că vorbește despre oameni, despre solidaritate și empatie, despre responsabilitate, grijă și susținere. Valori în care credem și care vor rămâne mereu pe primul loc în activitatea noastră.
Încă de la începutul acestei perioade, am încercat să dăm sens acțiunilor noastre și să transpunem în fapte concrete grija pentru cei de lângă noi. Pe lângă măsurile pe care le-am implementat pentru siguranța angajaților, consumatorilor și partenerilor noștri și acțiunile de susținere a comunităților în care ne desfășurăm activitatea, am considerat firesc să ne alăturăm autorităților și altor companii și branduri românești. Prin intermediul campaniei „Pe primul loc e România” dorim să subliniem importanța afacerilor românești care au susținut și susțin comunitățile din care provin și să îndemnăm consumatorii să aleagă produse românești. Este un mesaj de susținere vibrant, pentru că fiecare dintre noi putem face din ziua de mâine un loc mai bun dacă punem pe primul loc oamenii și România.
„Sunt multe necunoscute în fața noastră, dar am convingerea că împreună, pas cu pas, vom reuși să facem față oricărei provocări. Niciodată în ultimii ani, solidaritatea, empatia, grija, implicarea nu au avut mai multă forță decât acum. Rămânem alăturii unii de ceilalți investind întreaga noastră energie pentru un mâine mai bun, păstrându-ne speranța și venind în sprijinul comunităților din care facem parte, deoarece suntem cu toții o mare familie și pentru fiecare dintre noi, oriunde ne-am afla, România este acasă.”, a spus Claudiu Necșulescu, președintele Grupului Jidvei.
Campania Jidvei se desfășoară în perioada 16 aprilie – 13 mai 2020, iar mixul de comunicare cuprinde componenta TV, cu un spot corporate de 15 secunde, difuzat de către 15 stații naționale, campanii în mediul online susţinute pe canalele de social media ale companiei şi pe cele mai importante site-uri de ştiri, precum și acțiuni de PR.
Suntem convinși că doar împreună, consumatori și producători, putem depăși orice perioadă dificilă și îndemnăm publicul să consume produse românești și să susțină producătorii locali, pentru că Pe primul loc e România.