Mysterium, cea mai noua gama din portofoliul Jidvei, a fost lansata in vara anului 2012, la club Fratelli Social Club. Niciun loc nu ar fi fost mai potrivit pentru aceasta lansare, intrucat cupajele Mysterium se adreseaza in special locatiilor de tip lounge si clubbing. Invitatii au putut degusta fiecare dintre cele trei cupaje, doua albe si unul rose, obtinute din recolta anului trecut (2011). La realizarea acestora au participat enologii Mark Dworkin si Ioan Buia, cei care au ales soiurile care sa compuna aromatele cupaje. Din struguri atent selectionati de catre vinificatori cu experienta, se obtin cupaje care imbata simturile cu un gust puternic, intens si aromat, bogat in nuante fructate si de lemn.
Nu doar gustul si aroma sunt impresionante in cazul Mysterium, ci si felul in care sunt ambalate vinurile. Expertii nostri au transpus in imagine tot ce inseamna cupaj: un labirint stralucitor in care, doar prin atenta studiere, poti intrezari numele gamei. Soiurile componente sunt atent “codificate” cu acelasi scop: de a trezi interesul iubitorilor de vin.
Chiar inainte de lansare, vinurile Mysterium au dovedit ca merita cuvintele de lauda ce li s-au adus. Cupajul „Mysterium Feteasca Regala, Muscat Ottonel si Sauvignon Blanc 2011”, realizat de catre oenologul Ioan Buia, a castigat medalia de aur la „International Wine Contest Bucharest 2012”, cupajul „Mysterium Gewurztraminer si Sauvignon Blanc 2011”, creatie a lui Marc Dworkin a castigat argint la „Mondial du Rose 2012” si mentiune la „International Wine Challenge 2012”, iar „Mysterium Syrah si Cabernet Sauvignon 2011”, primul rose de la Jidvei, creat tot de vinificatorul francez, a castigat bronz la „Decanter World Wine Awards 2012”.